piątek, 21 maja 2021

Trazirat e tregut të kriptovalutave vazhdojnë dhe e Premtja sjell përsëri Bitcoin. Monedha virtuale më e popullarizuar ka rënë nën nivelin psikologjik prej 40,000. USD

Gjatë citateve të së Premtes në shkëmbimin Bitstamp, vlerësimi i bitcoin bie me rreth 3 përqind. duke zbritur në 39,262 dollarë. Analiza teknike tregon se është rreth 30 përqind. mbi të ulëtën e së mërkurës por pak më poshtë mesatares lëvizëse 200 ditore.

Cryptocurrency të tjera janë gjithashtu në disfavor të investitorëve. Korrigjimi, që tejkalon 2%, i nënshtrohet, ndër të tjera, vlerësimi i eterit, i cili ra në 2,714 dollarë.

Zakonisht, kur Bitcoin humbet, ajo humbet të gjithë tregun dhe nuk është ndryshe sot. Pas rritjeve të mëdha të çmimit të Ehtereum javën e kaluar, nuk ka asnjë gjurmë të tij. Në 7 ditë, çmimi i kriptovalutës ra me 35%, dhe vetëm në 24 orët e fundit, me 22%. Isshtë e vërtetë që shuma aktuale prej 2,600 dollarë është shumë më e lartë se një muaj më parë, por rënia duhet të ndihet edhe nga minatorët e kriptovalutave.
Duke parë shumat e sotme, ju mund të shihni se kriptovaluta tashmë është më e lirë për më shumë se 40%. Vlen të përmendet se në 24 orët e fundit çmimi i Bitcoin tashmë ka rënë me 16% dhe për fat të keq ekziston mundësia që të bjerë edhe më shumë. Disa vëzhgues theksojnë se kësaj here nuk ka të bëjë me Elon Musk, deklaratat e të cilit kohët e fundit kanë tronditur tregun, por me një tjetër ndalim të vendosur nga Kina, duke ndaluar kësaj here institucionet financiare dhe të pagesave nga aktivitetet e lidhura me kriptovalutat.
Vlera e tregut të kriptovalutave ka rënë me 600 miliardë në dy ditët e fundit. Aktualisht, kapitalizimi global i tregut është vetëm 1.71 trilionë dollarë. Gjatë kësaj rënie, ne pamë investitorë që lulëzonin të dilnin nga tregu. Sidoqoftë, mbështetësit si zakonisht e përdorën korrigjimin si një mundësi për blerje të mëtejshme. Një balenë e caktuar, falë trashëgimisë së saj, ishte në listën e 5 mbajtësve më të pasur të BTC.
Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: