piątek, 21 maja 2021

הטלטלה בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים נמשכת, וביום שישי מפיל שוב את הביטקוין. המטבע הווירטואלי הפופולרי ביותר ירד מתחת לרמה הפסיכולוגית של 40,000. דולר אמריקאי.

במהלך הצעות המחיר של יום שישי בבורסת Bitstamp, הערכת השווי של הביטקוין יורדת בכ -3 אחוזים. יורד ל 39,262 $. מהניתוח הטכני עולה כי מדובר בכ -30 אחוז. מעל הנמוך של יום רביעי אך מעט מתחת לממוצע הנע של 200 יום.

מטבעות קריפטוגרפיים אחרים עומדים גם לטובת המשקיעים. תיקון, העולה על 2%, כפוף, בין היתר, הערכת שווי אתר, שירדה ל -2,714 דולר.

בדרך כלל, כאשר הביטקוין מפסיד, הוא מאבד את כל השוק, וזה לא שונה היום. אחרי עליות המחירים העצומות של Ehtereum בשבוע שעבר, אין זכר לזה. בתוך שבעה ימים, מחיר המטבע הקריפטוגרפי צנח ב -35%, וב -24 השעות האחרונות בלבד ב -22%. נכון שהסכום הנוכחי של 2,600 דולר גבוה בהרבה מלפני חודש, אך את הכמויות צריך לחוש את הירידה אפילו על ידי כורי מטבעות קריפטו.
אם מסתכלים על הסכומים של היום, אתה יכול לראות שהקריפטו-קריפטו כבר זול ביותר מ -40%. ראוי להזכיר כי ב -24 השעות האחרונות מחיר הביטקוין כבר צנח ב -16% ולצערנו יש סיכוי שהוא יירד עוד יותר. כמה משקיפים מציינים כי הפעם זה לא קשור לאילון מאסק, שהצהרותיו טלטלו את השוק לאחרונה, אלא עם איסור נוסף שהטילה סין, הפעם אוסר על מוסדות פיננסיים ותשלומים לפעילות הקשורה לקריפטו.
שווי שוק הקריפטוגרפי צנח ביומיים האחרונים ב -600 מיליארד דולר. נכון לעכשיו, שווי השוק העולמי הוא 1.71 טריליון דולר בלבד. במהלך ירידה זו ראינו משקיעים מתחילים לצאת מהשוק. עם זאת, תומכים כרגיל השתמשו בתיקון כהזדמנות לרכישות נוספות. לוויתן מסוים, הודות לירושתו, היה ברשימת 5 מחזיקי ה- BTC העשירים ביותר.

Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: