piątek, 21 maja 2021

آشفتگی بازار ارزهای رمزنگاری شده همچنان ادامه دارد و جمعه بیت کوین را دوباره پایین می آورد. محبوب ترین ارز مجازی به زیر سطح روانشناختی 40000 رسیده است. دلار آمریکا.

در طی نقل قول های روز جمعه بورس Bitstamp ، ارزیابی بیت کوین حدود 3 درصد کاهش می یابد. پایین آمدن به 39262 دلار. تجزیه و تحلیل فنی نشان می دهد که حدود 30 درصد است. بالاتر از پایین ترین سطح روز چهارشنبه اما کمی کمتر از میانگین متحرک 200 روزه.

سایر ارزهای رمزپایه نیز مورد پسند سرمایه گذاران نیستند. اصلاح ، بیش از 2 ، منوط به موارد دیگر است ، ارزیابی اتر ، که به 2714 دلار کاهش یافت.

معمولاً وقتی بیت کوین ضرر می کند ، کل بازار را نیز از دست می دهد و امروز تفاوتی ندارد. پس از هفته گذشته افزایش شدید قیمت Ehtereum ، دیگر اثری از آن نیست. در 7 روز ، قیمت ارز رمزپایه 35٪ و فقط در 24 ساعت گذشته 22٪ کاهش یافت. درست است که مبلغ فعلی 2600 دلار بسیار بیشتر از یک ماه پیش است ، اما این کاهش حتی توسط استخراج کنندگان ارزهای رمزپایه نیز باید احساس شود.
با نگاهی به مبالغ امروز ، می بینید که ارز رمزنگاری شده در حال حاضر بیش از 40 درصد ارزان تر است. لازم به ذکر است که در 24 ساعت گذشته قیمت بیت کوین 16 درصد کاهش یافته است و متاسفانه احتمال افت بیشتر آن وجود دارد. برخی از ناظران نشان می دهند که این بار مربوط به ایلان ماسک نیست ، اظهاراتی که اخیراً بازار را متزلزل کرده است ، اما ممنوعیت دیگری است که چین اعمال کرده و این بار م institutionsسسات مالی و پرداختی را از فعالیت های مربوط به ارزهای رمزپایه منع کرده است.
ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده طی دو روز گذشته 600 میلیارد دلار کاهش یافته است. در حال حاضر ، سرمایه بازار جهانی فقط 1.71 تریلیون دلار است. در طی این کاهش ، شاهد خروج سرمایه گذاران تازه کار از بازار بودیم. با این حال ، طرفداران طبق معمول از تصحیح به عنوان فرصتی برای خریدهای بعدی استفاده کردند. یک نهنگ خاص ، به لطف وراثت خود ، در لیست 5 دارنده ثروتمندترین BTC قرار گرفت.

Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: