piątek, 7 maja 2021

Ua hōʻike ʻia e ke Kuhina olakino Inia he 412,262 mau hihia hou o ka maʻi coronavirus a me 3,980 ka make ma muli o COVID-19 i hoʻopaʻa ʻia ma ka ʻāina i nā hola he 24 i hala. Ua ʻōlelo ke keʻena ʻo Reuters ʻo ka nalu ʻelua o ka maʻi ahulau e "hoʻopiha ana i ka ʻōnaehana olakino" a hoʻolaha ʻia mai nā kūlanakauhale a i nā kauhale nui.



ʻAneʻane hapalua
Ua ʻōlelo ʻo World Health Organization (WHO) i loko o kāna hōʻike hebedoma e hōʻike ana ʻo India no ka hapalua o nā hihia coronavirus i hōʻike ʻia ma ka honua holoʻokoʻa i ka pule i hala a me ka hapahā o ka make.

ʻO ka pilikia ʻo COVID-19 ka mea nui loa ma ke kapikala nui o Delhi. Eia nō naʻe, e like me kā Reuters kuhikuhi ʻana, ma nā wahi kuaʻāina kahi e kokoke ana i ka 70 pākēneka o ko ka ʻāina heluna kanaka, kaupalena ʻia ke komo ʻana i ka mālama olakino lehulehu he pilikia nui hou aʻe.
"Ua lilo ke kūlana i kua'āina i mea weliweli," i ʻōlelo ʻia ʻo Suresh Kumar, ka mea hoʻomalu kahua ma Manav Sansadhan Evam Mahila Vikas Sansthan (MSEMVS), kahi hui aloha kanaka. "Ma kekahi mau kauhale ma ka mokuʻāina ʻo Uttar Pradesh, aia ma kahi o 200 miliona mau kānaka, ma ke kūkulu ʻākau o ka ʻāina kahi e hana ai kēia hui, make nā kānaka i kēlā me kēia home ʻē aʻe," i hoʻohui ʻia e ka mea hoʻomalu. "Makaʻu ka poʻe, hoʻopili ʻia i loko o ko lākou mau home, me ke kuni a me nā ʻūhā. Loaʻa iā lākou nā ʻōuli a pau o COVID-19, akā me ka loaʻa ʻole o ka ʻike, manaʻo ka poʻe he wīwī kau kēia," i hōʻike ʻo Kumar.

ʻO K. Vijay Raghavan, ke kākāʻōlelo aʻoaʻo ʻepekema nui i ke aupuni ʻInia, ua aʻo ʻia no ke kolu o ka nalu o nā maʻi. "ʻAʻole hiki ke pale ʻia ka pae ʻekolu i nā kiʻekiʻe o ka maʻi e holo nei," i ʻōlelo ai ma kahi hālāwai kūkā nūhou ma ka Pōʻakolu. "Akā ʻaʻole maopopo i ka wā e hiki mai ai (...). E hoʻomākaukau mākou no nā nalu hou" - ua hoʻohui ʻo ia.
Ua hoʻohewa nui ʻia ke Kuhina Nui India ʻo Narendra Modi no ka hana ʻole koke ʻana e kinai i ka nalu ʻelua o ka maʻi ahulau. I nā pule i hala iho nei, ua ʻumeʻume nā hoʻolauleʻa haipule a me nā hōʻuluʻulu politika i nā tausani he mau tausani mau kānaka, e lilo ana i wahi wela no ka hoʻolaha nui ʻana o ka coronavirus.
ʻO ka piʻi ʻana o nā maʻi i kūlike pū me ka hāʻule nui o nā helu o ka lāʻau lapaʻau ma muli o ka pilikia a me nā pilikia sourcing, ʻoiai ʻo India ke alakaʻi nui o nā lāʻau āpau o ka honua. "Ma hope o ka emi ʻana o nā hōʻike COVID-19 i kēlā me kēia lā, ua hoʻāʻo ʻia he 1.9 miliona mau laʻana i ka Pōʻakolu," i ʻōlelo ʻia e ka ʻAha ʻImi ʻImi Lapaʻau ʻInikia India ma Twitter.

Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: