piątek, 7 maja 2021

وزارت بهداشت هند گزارش داده است که طی 24 ساعت گذشته 412،262 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و 3980 مورد مرگ ناشی از COVID-19 در این کشور ثبت شده است. آژانس رویترز گفت موج دوم همه گیری "سیل سیستم مراقبت های بهداشتی" و گسترش از شهرها به چشم انداز وسیع است.



تقریبا نصف
سازمان بهداشت جهانی (WHO) در گزارش هفتگی خود اعلام کرد هند تقریبا نیمی از موارد ویروس کرونا را گزارش داده است که هفته گذشته در سراسر جهان گزارش شد و یک چهارم مرگ و میرها.

بحران COVID-19 در دهلی پایتخت شدیدترین است. با این حال ، همانطور که رویترز اشاره کرد ، در مناطق روستایی که تقریبا 70 درصد از جمعیت کشور زندگی می کنند ، دسترسی محدود به خدمات بهداشتی عمومی یک چالش بزرگتر است.
سورش کومار ، هماهنگ کننده میدانی Manav Sansadhan Evam Mahila Vikas Sansthan (MSEMVS) ، خیریه حقوق بشر ، گفت: "وضعیت مناطق روستایی خطرناک شده است." این هماهنگ کننده افزود: "در برخی از روستاهای ایالت اوتار پرادش ، که حدود 200 میلیون نفر ساکن است ، در شمال کشوری که این سازمان در آن فعالیت می کند ، تقریباً در هر خانه دیگر مردم می میرند." کومار گزارش داد: "مردم می ترسند ، در خانه می خزند ، همراه با تب و سرفه. آنها همه علائم COVID-19 را دارند ، اما بدون اطلاعات در دسترس ، بسیاری معتقدند که آنفولانزای فصلی است."

K. Vijay Raghavan ، مشاور اصلی علمی دولت هند ، درباره موج سوم عفونت ها هشدار داد. وی روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: "فاز سه با توجه به مقادیر بالای ویروس در گردش ، اجتناب ناپذیر است." "اما مشخص نیست که چه موقع فرا می رسد (...). ما باید برای موج های جدید آماده شویم" - وی افزود.
نخست وزیر هند ، نارندرا مودی ، به دلیل کوتاهی در اقدامات قبلی برای مهار موج دوم اپیدمی ، مورد انتقاد گسترده قرار گرفت. در هفته های اخیر ، جشنواره های مذهبی و اجتماعات سیاسی ده ها هزار نفر را به خود جلب کرده و به طور گسترده به کانون های ویروس کرونا تبدیل شده است.
افزایش عفونت ها همزمان با کاهش شدید میزان واکسیناسیون به دلیل مشکلات تأمین و تهیه ، علی رغم اینکه هند تولید کننده اصلی واکسن است. شورای تحقیقات پزشکی دولتی هند در توییتر خود گفت: "به دنبال کاهش آزمایشات روزانه COVID-19 ، 1.9 میلیون نمونه در روز چهارشنبه مورد آزمایش قرار گرفتند."

Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: