piątek, 7 maja 2021

U Ministeru di a Salute indianu hà dichjaratu chì 412.262 novi casi d'infezzione da coronavirus è 3.980 morti per COVID-19 sò stati registrati in u paese in l'ultime 24 ore. L'agenzia Reuters hà dettu chì a seconda ondata di a pandemia "inonda u sistema sanitariu" è si sparghje da e cità à e grandi campagne.



Quasi a metà
L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà dettu in u so raportu settimanale chì l'India conta guasi a metà di i casi di coronavirus riportati in u mondu sanu a settimana scorsa è un quartu di i morti.

A crisa COVID-19 hè a più grave in a capitale di Delhi. Tuttavia, cum'è Reuters hà indicatu, in e zone rurali induve vive quasi u 70 per centu di a pupulazione di u paese, l'accessu limitatu à l'assistenza sanitaria publica pone una sfida ancu più grande.
"A situazione in a campagna hè diventata periculosa", hà dettu Suresh Kumar, coordinatore di u campu di Manav Sansadhan Evam Mahila Vikas Sansthan (MSEMVS), una carità di diritti umani. "In certi paesi di u statu di Uttar Pradesh, chì conta circa 200 milioni di abitanti, in u nordu di u paese induve sta urganizazione opera, a ghjente more in quasi tutte l'altre case", hà aghjuntu u coordinatore. "A ghjente hè spaventata, accucciata in casa soia, cù frebba è tosse. Anu tutti i sintomi di COVID-19, ma senza nisuna infurmazione dispunibule, parechji pensanu chì hè a grippa di stagione", hà dettu Kumar.

U principale cunsiglieru scentificu di u guvernu indianu, K. Vijay Raghavan, hà avvistatu di una terza onda di infezioni. "A terza fasa hè inevitabbile tenendu in contu l'alti livelli di u virus in circulazione", hà dettu in una cunferenza di stampa mercuri. "Ma ùn hè micca chjaru quandu vene (...). Avemu da preparà per novi onde" - aghjunse.
U primu ministru indianu Narendra Modi hè statu assai criticatu per ùn avè micca agitu prima per annullà a seconda onda di l'epidemia. In e settimane recenti, e feste religiose è i manifestazioni pulitichi anu attiratu decine di migliaia di persone, diventendu punti caldi per a diffusione à grande scala di u coronavirus.
A crescita di e infezioni hà ancu coincidutu cù una calata drastica di i tassi di vaccinazione per via di prublemi di fornimentu è di sourcing, malgradu chì l'India sia u principale produttore mundiale di vaccini. "Dopu a calata di i testi COVID-19 ogni ghjornu, 1,9 milioni di campioni sò stati testati mercuri", hà dettu in Twitter u Cunsigliu di Ricerca Medica di u Statu Indianu.

Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: