piątek, 7 maja 2021

משרד הבריאות ההודי דיווח כי 412,262 מקרים חדשים של זיהום בנגיף כורון ו -3,980 מקרי מוות כתוצאה מ- COVID-19 נרשמו במדינה במהלך 24 השעות האחרונות. מסוכנות רויטרס נמסר כי הגל השני של המגפה הוא "הצפת מערכת הבריאות" והתפשטות מערים לאזור כפרי גדול.



כמעט חצי
ארגון הבריאות העולמי (WHO) אמר בדו"ח השבועי שלו כי הודו מהווה כמעט מחצית ממקרי נגיף הכורון שדווחו ברחבי העולם בשבוע שעבר ורבע ממקרי המוות.

משבר ה- COVID-19 הוא החמור ביותר בעיר הבירה דלהי. עם זאת, כפי שצוינה רויטרס, באזורים כפריים בהם מתגוררים כמעט 70 אחוז מאוכלוסיית המדינה, הגישה המוגבלת לשירותי בריאות הציבור מציבה אתגר גדול עוד יותר.
"המצב באזור הכפרי הפך מסוכן", אמר שורש קומאר, רכז השדה במנב סנסאדהאן אוום מהילה ויקאס סנסטן (MSEMVS), ארגון צדקה לזכויות אדם. "בכפרים מסוימים במדינת אוטר פרדש, שמונה כ- 200 מיליון תושבים, בצפון המדינה בה פועל ארגון זה, אנשים מתים כמעט בכל בית אחר," הוסיף הרכז. "אנשים מפוחדים, מצטופפים בבתיהם, עם חום ושיעול. יש להם את כל הסימפטומים של COVID-19, אך ללא מידע זמין, רבים חושבים שמדובר בשפעת עונתית", דיווח קומאר.

ק 'וויג'אי רג'האן, יועצו המדעי הראשי של ממשלת הודו, הזהיר מפני גל זיהומים שלישי. "שלב שלישי הוא בלתי נמנע בהתחשב ברמות הגבוהות של הנגיף שמסתובב", אמר במסיבת עיתונאים ביום רביעי. "אבל לא ברור מתי זה יבוא (...). עלינו להתכונן לגלים חדשים" - הוסיף.
ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי זכה לביקורת נרחבת על כך שלא פעל מוקדם יותר להשבת הגל השני של המגיפה. בשבועות האחרונים, פסטיבלים דתיים ועצרות פוליטיות משכו עשרות אלפי אנשים, והפכו למוקדים להפצה רחבה של נגיף העטרה.
העלייה בזיהומים חפפה גם עם ירידה דרסטית בשיעורי החיסונים עקב בעיות אספקה ​​ומקור, למרות שהודו היא יצרנית החיסונים המובילה בעולם. "לאחר הירידה בבדיקות COVID-19 היומיות, נבדקו ביום רביעי 1.9 מיליון דגימות", אמרה המועצה למחקר רפואי של הודו בטוויטר.

Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: