środa, 25 września 2013

עוז לוטו הוא הגרלה, אשר מגיעה מאוסטרליה. זה ידוע גם בשמו של 7 עוז לוטו. עוז הלוטו מתבצע על ידי המוגבלת של הטלאים. הגרלת לוטו עוז ידוע כמפעל הפיס הראשון של אוסטרליה. זכייה לוטו עוז בסיסית היא 2 000 000 דולרים אוסטרליים.

התחילו לשחק עוז לוטו הוא 26/02/1994. לאחר מכן הייתה עליי למחוק את 6 מספרים מתוך 45 מספרים. מ2005/10/18 של עד 7 עוז לוטו יימחק גם מספר אחר. עכשיו, כדי לזכות בפרס הראשון בלוטו מספרי עוז 7 צריכים להימחק מ45 המספרים. שם עוז הלוטו שונה לעוז הלוטו של סופר 7 בTatts אזור עוז ולוטו של 7 בקווינסלנד.

מספרי מזל לצייר בעוז הלוטו מתקיימים בכל יום שלישי בערב. במהלך תיקו המכונה שואב את תשעה מספרים. שבעת המספרים הראשונים נמשכים למספרים הזוכים. את שני המספרים הבאים נמשכים מספר התוספים שרלוונטיים לרמה נמוכה יותר ניצח. חשוב! כדי לזכות בפרס הגדול שאתה לא צריך להכות את כל תשעת המספרים פגעו שבעה מספרים בסיסיים.

איך לשחק לוטו עוז?
ראשית, עליך להגדיר את החשבון שלך באתר האינטרנט, שמוכר שוברי עוז לוטו. על ידי לחיצה על כל הבאנר באתר שלנו, אתה יכול לעשות זאת במהירות ובקלות. כאשר אתה נכנסת לחשבון שלך, אתה צריך לבחור בהגרלות שבו אתה רוצה לשחק. בנוסף ללוטו עוז יכול להיות גם הגרלות אחרות, למשל, סופר Ena לוטו ומיליון אירו. אז לחזות את מספרי המזל. בפרופיל שלך, תוכל לבחור את המועד שואב את המספרים הנבחרים שלך. תוכל להצביע על כמה אתה רוצה לקנות ציורי צמחים. ברגע שזה נעשה אתה צריך ללחוץ על הכפתור "הוסף ההקמה". עכשיו אני רק הולך לתשלום. לאחר התשלום תקבל בדואר אלקטרוני, שיהיה נתמכים על ידי ההימורים בתשלום שלך. כפי שאתה יכול לראות, זה מאוד פשוט. אל תתמהמהו, לשחק עכשיו! לקבלת מידע נוסף לחץ על הבאנר.

106,549,984.76 $ הוא נצחון הגדול ביותר בהיסטוריה של לוטו עוז. כמות גדולה מאוד זה זכה על ידי שני אנשים, אחד מקווינסלנד, והשני מדרום אוסטרליה....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: