środa, 25 września 2013

OZ Lotto adalah loteri, yang berasal dari Australia. Ia juga dikenali sebagai 7 ini Oz Lotto. Oz Lotto dikendalikan oleh Tattersall yang terhad. Loteri Oz Lotto dikenali sebagai loteri kebangsaan pertama di Australia. Asas Oz Lotto jackpot ialah 2 000 000 dolar Australia.

Mula bermain Oz Lotto adalah 26/02/1994. Kemudian saya terpaksa memadam nombor 6 daripada 45 nombor. Dari 2005/10/18 untuk 7 ini Oz Lotto juga dipadam nombor lain. Sekarang, untuk memenangi hadiah utama dalam Oz 7 Lotto nombor perlu dihapuskan dari 45 nombor. Oz Lotto nama telah ditukar kepada Super 7 ini Oz Lotto di rantau Tatts dan 7 di Oz Lotto di Queensland.

Cabutan nombor bertuah di Oz Lotto diadakan setiap malam Selasa. Semasa mesin menarik cabutan sembilan nombor. Tujuh nombor pertama tertarik dengan Nombor yang menang. Kedua-dua nombor seterusnya disediakan beberapa tambahan yang berkaitan dengan tahap memenangi lebih rendah. Penting! Untuk memenangi jackpot anda tidak perlu untuk memukul semua sembilan nombor telah melanda tujuh nombor asas.

Bagaimana untuk bermain Oz Lotto?
Pertama anda perlu untuk membuka akaun anda sendiri di laman web, yang menjual baucar Oz Lotto. Dengan klik pada mana-mana banner di laman web kami, anda boleh berbuat demikian dengan cepat dan mudah. Apabila anda log masuk ke akaun anda, anda perlu memilih loteri di mana anda mahu untuk bermain. Di samping Oz Lotto juga boleh loteri lain, sebagai contoh, Super Ena Lotto dan Euro Jutaan. Kemudian meramalkan nombor bertuah. Dalam profil anda, anda akan dapat untuk memilih tarikh cabutan nombor yang anda pilih. Anda akan dapat untuk menunjukkan berapa banyak yang anda mahu untuk membeli tanaman lukisan. Setelah ini dilakukan anda perlu menekan butang "Tambah establishment". Sekarang saya hanya pergi ke pembayaran. Selepas pembayaran anda akan menerima e-mel, yang akan disokong oleh taruhan anda dibayar. Seperti yang anda boleh lihat, ia adalah sangat mudah. Jangan berlengah, bermain sekarang! Untuk maklumat lanjut klik pada banner.

$ 106,549,984.76 adalah kemenangan terbesar dalam sejarah Oz Lotto. Ini jumlah yang sangat besar dimenangi oleh dua orang, seorang dari Negeri Sembilan dan lain-lain dari selatan Australia....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: