środa, 19 maja 2021


Vlera e bitcoin ra me 10,2 përqind të mërkurën në mëngjes. dhe arriti nivelin më të ulët që nga fillimi i shkurtit, shkruan Reuters. Një tjetër kriptomonedhë gjithashtu pësoi rënie.

Më shumë se një muaj më parë, bitcoin arriti një lartësi të të gjitha kohërave prej 64,895 $. Të mërkurën në mëngjes, vlera e tij ishte mbi 40%. më e ulët Shkalla ra në nivelin e 39 mijë. dollarë Bitcoin nuk është kriptovaluta e vetme në rënie. Eter, i dyti më i popullarizuar, ishte duke humbur deri në 15.5 përqind të Mërkurën. dhe është një e treta më e ulët se kulmi (gati 4,400 dollarë) që arriti të mërkurën e kaluar. Vlera e monedhës ishte nën 3,000 të Mërkurën në mëngjes. dollarë Kina të martën ndaloi institucionet financiare dhe kompanitë të sigurojnë shërbime në lidhje me transaksionet e kriptovalutave.

Javën e kaluar, Tesla pezulloi aftësinë për të paguar për automjete me kriptovalutën e bitcoin. Siç shpjegoi shefi i shqetësimit Elon Musk në mediat sociale, vendimi lidhet me shqetësimet mbi çështjet e klimës. Mirëmbajtja e rrjetit të kësaj monedhe dixhitale më të popullarizuar konsumon sasi të mëdha energjie. Bitcoin është një nga kriptovalutat më të njohura në botë. Monedha fitoi popullaritet kryesisht në Kinë, Evropë dhe Shtetet e Bashkuara. Sistemi i këtyre operacioneve mund të funksionojë pa pasur nevojë për menaxhim të centralizuar të xhiros. Ideatori i saj është një person me pseudonimin Satoshi Nakamoto. Cryptocurrency është para dixhitale e krijuar në bazë të një algoritmi. Monedhat dixhitale veprojnë jashtë sistemit bankar dhe qeverisë tradicionale.
Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: