środa, 19 maja 2021

ערך הביטקוין צנח עד 10.2 אחוזים ביום רביעי בבוקר. והגיע לרמה הנמוכה ביותר מאז תחילת פברואר, כותב רויטרס. מטבע קריפטוגרפי אחר חווה גם הוא ירידות.

לפני יותר מחודש הגיע הביטקוין לשיא כל הזמנים של 64,895 דולר. ביום רביעי בבוקר, שוויו היה מעל 40%. נמוך יותר. השיעור ירד לרמה של 39 אלף. דולר. הביטקוין אינו המטבע היחיד שנמצא בדעיכה. את'ר, השני הפופולרי ביותר, איבד ביום רביעי עד 15.5 אחוזים. והוא נמוך בשליש מהשיא (כמעט 4,400 דולר) שאליו הגיע ביום רביעי האחרון. ערך המטבע היה מתחת ל -3,000 ביום רביעי בבוקר. דולר. סין אסרה ביום שלישי על מוסדות פיננסיים וחברות לספק שירותים הקשורים לעסקאות מטבעות קריפטו.

בשבוע שעבר טסלה השעתה את האפשרות לשלם עבור כלי רכב עם מטבע הביטקוין. כפי שהסביר ראש הקונצרן אילון מאסק ברשתות החברתיות, ההחלטה קשורה לחששות בנושאי אקלים. תחזוקת הרשת של מטבע דיגיטלי פופולרי זה צורכת כמויות אדירות של אנרגיה. הביטקוין הוא אחד המטבעות הקריפטוגרפיים הפופולריים ביותר בעולם. המטבע צבר פופולריות בעיקר בסין, באירופה ובארצות הברית. מערכת הפעולות הללו יכולה לתפקד ללא צורך בניהול מחזור מרכזי. מקורה הוא אדם תחת שם בדוי סאטושי נקאמוטו. מטבעות קריפטוגרפיים הם כסף דיגיטלי שנוצר על בסיס אלגוריתם. מטבעות דיגיטליים פועלים מחוץ למערכות בנקאיות וממשלתיות מסורתיות.

Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: