środa, 19 maja 2021

Ua hina ka waiwai o bitcoin e like me 10.2 pakeneka i ke kakahiaka Pōʻakolu. a kū i kona pae haʻahaʻa mai ka mua o Pepeluali, kākau ʻo Reuters. ʻO kekahi cryptocurrency i ʻike i ka hōʻole ʻana.

Ma mua o hoʻokahi mahina i hala aku nei, ua hoʻokau ʻo bitcoin i kahi kiʻekiʻe loa o $ 64,895. Ma ke kakahiaka Pōʻakolu, ʻoi aku ka nui ma mua o 40%. lalo. Ua iho ka helu i ka pae o 39 tausani. dala. ʻAʻole wale ʻo Bitcoin i ka hōʻole. ʻO Ether, ka lua o nā mea i makemake nui ʻia, e nalo ana ma kahi o 15.5 pakeneka ma ka Pōʻakolu. a ʻo ia ka hapakolu o ka haʻahaʻa ma mua o ka piko (kokoke $ 4,400) i hōʻea i ka Pōʻakolu i hala. Aia ka waiwai o ke kālā ma lalo o 3,000 ma ke kakahiaka Pōʻakolu. dala. Ua pāpā ʻo Kina i ka Pōʻalua i nā hui kālā a me nā ʻoihana mai ka hāʻawi ʻana i nā lawelawe e pili ana i nā hana cryptocurrency.

I ka pule i hala aku nei, ua kāpae ʻo Tesla i ka hiki ke uku no nā kaʻa me ka cryptocurrency cryptocurrency. E like me ke poʻo o ka hopohopo a Elon Musk i wehewehe ai i ka pāpili kaiapili, pili ka hoʻoholo i nā hopohopo no nā pilikia o ke aniau. ʻO ka mālama ʻana i ka pūnaewele o kēia kālā kikoʻī kaulana e hoʻopau i ka nui o ka ikehu. ʻO Bitcoin kekahi o nā cryptocurecture i makemake nui ʻia ma ka honua. Ua ʻike nui ʻia ke kālā ma Kina, ʻEulopa a me ʻAmelika Hui Pū ʻIa. Hiki i ka ʻōnaehana o kēia mau hana ke hana me ka ʻole o ka hoʻokele turnover kikowaena. ʻO kona kumu kahi kanaka ma lalo o ka pseudonym ʻo Satoshi Nakamoto. ʻO Cryptocurrency ke kālā uila i hoʻokumu ʻia ma ke kumu o kahi algorithm. Hana nā kālā kikoʻī ma waho o nā panakō kuʻuna a me nā ʻōnaehana aupuni.

Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: