poniedziałek, 2 września 2013

Uk Loteri, juga dikenali sebagai Lotto UK adalah loteri yang datang dari UK. Dia menikmati populariti yang besar di negara ini, serta dunia. Uk Loteri telah dicipta pada tahun 1994 oleh Kumpulan Camelot tersebut. Pengawasan dilaksanakan Uk Loteri Loteri Nasional Suruhanjaya. Uk Loteri permainan adalah untuk pemain lebih 16 tahun.

Jika anda menang dalam Uk Loteri, anda tidak perlu membayar cukai! Kemenangan dibayar sekali gus . Di Uk Loteri mempunyai masa sehingga 180 hari ( enam bulan) untuk menerima hadiah mereka! Jika ia masih tidak menerima hadiah, wang itu dipindahkan ke beberapa organisasi.

Uk Loteri menarik akan diadakan pada hari Rabu dan Sabtu.

Uk Loteri peraturan permainan adalah sama dengan permainan lain, seperti berjuta-juta Euro. Di sini harus dihapuskan 6 nombor dari nombor 1-49 Di samping itu, diambil juga nombor lain. Tetapi ia tidak diambil kira apabila jackpot. Jika anda memukul 5 daripada 6 nombor , maka jumlah tambahan menjadikan ia mungkin untuk meningkatkan kemenangan anda. Anda boleh mencari ia dengan klik pada banner di atas. Seperti dalam banyak loteri lain , serta dalam Uk Loteri boleh membeli sebuah kilang dengan nombor yang dipilih secara rawak oleh komputer. Dia memanggil sebagai " lotere ".

Di Uk Loteri jackpots sangat besar. Jika tiada siapa yang terlepas seri enam nombor , jackpot itu meningkat sebanyak tiga seri.

Uk Lottery Lotto ( Loteri Uk ) terkenal kerana hakikat bahawa tumbuh-tumbuhan boleh dibeli melalui Internet. Terima kasih kepada laman web kami juga mungkin. Hanya pergi ke www.playuklottery.com dan mendaftar akaun anda. Kemudian anda masih meramalkan nombor atau menggunakan " lotere ". Bayaran kupon adalah sangat mudah. Lebih banyak maklumat yang anda akan dapati dengan klik pada banner di laman web kami . Sudah tentu, sebagai tambahan kepada Uk Lotto , anda juga boleh bermain permainan lain yang jackpots besar. Permainan ini adalah kursus berjuta-juta Euro , Super Ena Lotto, Oz Lotto, Bola Kuasa atau Jutaan Mega. Anda tidak perlu untuk menjadi negara yang menjadi tuan rumah obywatelm seri permainan. Kini anda boleh membeli taruhan atas loteri dengan cepat dan tanpa meninggalkan rumah. Jangan berlengah , klik pada mana-mana banner di laman web ini dan mendaftar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: