poniedziałek, 2 września 2013

انگلستان قرعه کشی، همچنین به عنوان لوتو انگلستان شناخته شده است یک قرعه کشی که از بریتانیا است. او از محبوبیت زیادی در این کشور، و همچنین به عنوان جهان برخوردار است . قرعه کشی انگلستان در سال 1994 توسط گروه کملوت ایجاد شده است. نظارت اعمال قرعه کشی انگلستان قرعه کشی کمیسیون ملی . انگلستان بازی قرعه کشی می باشد برای بازیکنانی بیش از 16 سال سن است .

اگر شما در انگلستان قرعه کشی برنده شوید، شما مجبور به پرداخت مالیات ! برنده دریکجا پرداخت می شود. در انگلستان قرعه کشی زمان باید تا 180 روز ( شش ماه ) برای دریافت جایزه خود را ! اگر آن را هنوز جایزه ای دریافت نمی کنید، پول به برخی از سازمان منتقل می شود.

انگلستان قرعه کشی تساوی روزهای چهارشنبه و شنبه برگزار می شود .

انگلستان قوانین قرعه کشیبازی شبیه به کسانی که از بازی های دیگر ، مانند میلیون یورو هستند. در اینجا باید 6 عدد از اعداد 1 تا 49 حذف علاوه بر این، تعداد دیگری نیز کشیده شده است . اما آن را به حساب گرفته نشده است که در آن برنده تمام پولها . اگر شما ضربه 5 به جای 6 عدد ، و سپس تعدادی دیگر آن را ممکن است برای افزایش برنده خود را می سازد . شما می توانید آن را با کلیک کردن بر روی بنر بالا پیدا کنید. همانطور که در بسیاری از قرعه کشی های دیگر ، و نیز در انگلستان قرعه کشی می تواند یک کارخانه با اعداد به طور تصادفی توسط کامپیوتر انتخاب شده را خریداری کنید. او آن را " شیب خوش شانس " می نامد.

بریتانیا در Jackpots نماینده قرعه کشی بسیار زیاد هستند. اگر قرعه کشی هیچ کس نتواند شش عدد ، برنده تمام پولها توسط سه تساوی افزایش یافته است.

قرعه کشی بریتانیا لوتو ( قرعه کشی انگلستان ) مشهور است برای این واقعیت است که گیاهان را می توان بر روی اینترنت خریداری شده است . با تشکر از وب سایت ما نیز ممکن است. فقط به www.playuklottery.com که ثبت نام و حساب خود را بروید. بعد از آن هنوز هم شماره شما را پیش بینی یا از " شیب خوش شانس" استفاده کنید . پرداخت برای کوپن های بسیار ساده است. جزئیات شما را با کلیک کردن بر روی بنر در وب سایت ما پیدا کنید . البته، علاوه بر به بریتانیا لوتو ، شما همچنین می توانید بازی بازی های دیگری که Jackpots نماینده بزرگ . این بازی البته میلیون یورو ، سوپر ENA لوتو ، اوز لوتو ، توپ قدرت یا مگا میلیون ها . شما لازم نیست که به کشور obywatelm که میزبان قرعه کشی از بازی . حالا شما می توانید شرط بندی آنلاین در این قرعه کشی به سرعت و بدون ترک خانه را خریداری کنید. تاخیر نکنید ، در هر بنر در سایت کلیک کنید و ثبت نام کنید.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: