środa, 17 stycznia 2018

ב הגרלות זרות, כגון מיליוני יורו או פאוורבול, אתה יכול לשחק על 7 דרכים שונות. השחקן מציע מבחר של 7 חבילות אטרקטיביות:

חבילה סטנדרטית
זו אפשרות פשוטה מאוד משתלם מאוד המשחק מאפשר לשחקנים ההימורים בהגרלה על כולם בבת אחת, על הזמן הנבחר שלהם: שבוע, חודש, שלושה חודשים, שישה חודשים ושנה אחת. וזה כל קליק אחד של העכבר. כמו גורל נרכשים בכמויות גדולות, השחקן מקבל באופן אוטומטי הנחה של עד 25%.

חבילה
חבילה זו מציעה שחקנים המשתתפים 7 הגרלות שנבחרו שלהם זהה בחבילה רגילה, ההימורים ניתן לשחק על ידי אותם לתקופה מסוימת של זמן. המחירים בחבילה זו הם גם בהנחה.

מאר
Big5 הוא אחד חבילות לוטו המכיל את 5 הגרלה הפופולרית ביותר: Euromillions, EuroJackpot, SuperEnaLotto, מיליונים מיליונים ו Powerball. שחקן כל כך מעורב בכל 5 נבחר על ידי הגרלה לפי הזמן. חבילה זו מציעה הנחה, בהתאם לגודלה.

מערכת המשחק
שחקנים יכולים להגדיל את סיכוייהם לזכות על ידי הוספת שלושה מספרים נוספים הצמחים שלך, ואת המערכת יפיק את כל השילובים האפשריים באמצעות מספרים שנבחרו על ידי השחקן לוטו.

משחק מהיר
אפשרות זו מאפשרת לשחקנים לבחור בהגרלה מועדפת ולהפעיל אותה לזמן מוגבל, בלחיצה אחת. השחקן יש את הבחירה של משחק אחד במפעל כל לוטו לצייר שנבחרו על ידי שבוע או חודש.

IntelliPlay
זה אחרת משחק אינטליגנטי המאפשר לשחקנים להגדיר את הפרמטרים של המשחק, כך שאני אף פעם לא החמיץ תיקו חשוב עבורם. המערכת עבורם תשתתף בהגרלה, על פי ההגדרות שנבחרו, למשל בזמן המועדף שלהם, או כאשר הקופה מגיע לגודל מסוים על ידי אותם. כדי לאפשר אפשרות זו, על השחקן להיות בעל כספים בחשבונך באופן מקוון.

מַכפִּיל
תמורת תשלום קטן, שחקנים יש סיכוי להכפיל את הזכיות שלהם 2, 3 או 4 פעמים על ידי בחירת מכפילים. זה לא חל על זכיות של I ו- II תואר.

לא לחכות זמן רב יותר! לשחק על מאות מיליוני היום! לחץ על הבאנר שליד זה להירשם!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: