środa, 17 stycznia 2018

Ma nā loka'ē aʻe, e like me ka Euro Millions a iʻole Powerball, hiki iāʻoe ke pāʻani ma 7 mauʻano likeʻole. Hiki i nā mea pāʻani ke koho i nā pahuhopu 7ʻono:

ʻO ka paʻalana maʻamau
ʻO kēia'āpana pāʻani maʻamau a maʻalahi nui e hiki ai i nā mea pāʻani ke kūʻai i ka pākeke lotona ma ka manawa hoʻokahi, ma ko lākou manawa koho: hoʻokahi pule, hoʻokahi mahina,ʻekolu mahina,ʻeono mahina me hoʻokahi makahiki. A he pāʻani hoʻokahi wale nō ia o kaʻiole. No ka mea i kūʻaiʻia ka hopena ma nā mea nui, loaʻa ka uku o ka mea hoʻokani i ka 25%.

polokalamu Super7
Hoʻokumu kēia hoʻolaha i nā mea pāʻani e hoʻokomo i ko lākou koho 7 paʻakikī a like me ka Paʻalana Palekana, hiki ke pāʻaniʻia bets e lākou no kekahi manawa kūpono. Ua hoʻokuʻuʻia nā kumukūʻai o kēia pōkole.

Paʻaʻo Big5
ʻO Big5 kekahi o nā hōʻailona loli i loko o ka 5 Lottery kaulana: Euromillions, EuroJackpot, SuperEnaLotto, Mega Millions a me Powerball. ʻO Player i komo i loko o nā koho 5 a pau i waeʻia e ka lotiri ma ka manawa. Hāʻawi kēia pōʻai i kahi ho'ēmi, e like me kona nui.

polokalamu System
Hiki i nā mea pāʻani ke hoʻonui i ko lākou kūlana o ka lanakila ma ka hoʻonuiʻana iʻekolu mau helu hou i kāu mau mea kanu, a na ka pūnaewele e hoʻopuka i nā hui likeʻole me nā helu i kohoʻia e ka lotto pāʻani.

Hoʻoponopono wikiwiki
ʻO kēia koho eʻae i nā mea pāʻani e koho i kahi loli maikaʻi a hoʻokani iā ​​ia no ka manawa kūpono, ma ke kaomi hoʻokahi. Hiki i ka mea mea hoʻokani ke koho i kahi pāʻani i nā koho huki i kohoʻia e ka pule a me ka mahina.

IntelliPlay
Ināʻaʻole ia, he'oniʻona akamai e'āpono ai i nā mea pāʻani e kau i nā palena o ka pāʻani aʻaʻole wau i nalo i kekahi kumu nui no lākou. ʻO ka pūnaewele ma muli o lākou e komo i loko o ka loti, e like me kā lākou mau koho i kohoʻia, no ka laʻana i ko lākou manawa kūpono, aiʻole i ka wā e piʻi ai ka momona i kahi nui e lākou. No ke kohoʻana i kēia koho, pono i ka mea'ōpiopio ke kālā i kāu moʻokāki pūnaewele.

Hoʻonuiʻia
No kahi uku liʻiliʻi, hiki i nā mea pāʻani ke hoʻonui i ko lākou winnings 2, 3 a 4 mau manawa ma ke kohoʻana i nā mea hoʻonui. ʻAʻole pili kēia i nā lanakila o I a me ka II.

NO KA WAIT LONGER LONGER! KŪKĀ KAUA he mau miliona miliona i kēia lā! Kaomi ma ka hae ma kahi kokoke a pili i kāu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: