środa, 9 grudnia 2020

PLAY ONLINE NOW! CLICK HERE:

ʻO Lottero Kalikimaka Lottery LANE I 2,38 BILLION EURO !! KE KUMU ANA MA 22 MAKAIKI !! Pāʻani KĀNĀ ONLINE! E pili ana i ka uku makana, ʻo ka lottery Sepania ka mea nui i ka nui o ka lottery ma ka honua holoʻokoʻa. Pehea e pāʻani ai iā El Gordo Navidad? E like me kahi pāʻani format raffle maʻamau, ʻaʻole koho nā mea pāʻani i kā lākou helu ponoʻī akā koho ʻia mai nā tikika i paʻi mua ʻia i loko o nā helu i hoʻonohonoho ʻia, kahi o kahi nui wale e hoʻokuʻu ʻia. No laila hiki ke kūʻai aku i nā tiketi lottery Kalikimaka ma mua o ka huki ʻana. Hoʻomaopopo hou ʻia kēlā me kēia helu helu ʻelima ma nā tikika he nui. ʻO ka helu kikoʻī o nā manawa i hana hou ʻia ai kahi helu e ʻokoʻa mai ke kaha kiʻi ʻana akā hiki i kekahi manawa ke like me 195 mau manawa. Hoʻokaʻawale hou ʻia kēia mau tikika piha i nā hapaʻumi, i ʻike ʻia ʻo 'decimos'. Kūʻai ka hapa nui o nā mea pāʻani i ka hapaʻumi o nā likiki (kahi decimo) akā aia kekahi koho e kūʻai aku i kahi likiki piha (ʻike ʻia ma ke ʻano he "biliona") -ʻOiai he mea paʻa decimo, inā kūlike kāu helu, e lanakila ʻoe i ka hapaʻumi o ka makana. -E like me ka mea paʻa balota piha, inā kūlike kāu helu, e lanakila ʻoe i ka nui o ka makana. E ʻike ma lalo no nā makana pae makana 2013 (hōʻike nā helu makana i nā waiwai i lanakila ʻia e kēlā me kēia o 160 mau tikika piha i kēlā me kēia pae) Mua - € 4,000,000.00 Kalua - € 1,250,000.00 ʻO ke kolu - € 500,000.00 ʻEhā - € 200,000.00 ʻElima - € 60,000.00 Ke Kuhi Kuhi ʻia nā helu lanakila a me ka waiwai makana e pili ana mai nā pahu kinipōpō ʻelua, a mele ʻia kēia mau mea me ka leo nui i ka lehulehu e nā keiki kula mai ke kula ʻo San Ildefonso (kahi kula i mālama ʻia no nā keiki makua ʻole o nā kauā Sepania). Hoʻomaopopo hou ʻia kēia hana lōʻihi no nā kaukana he nui o nā makana i ke kaha kiʻi. ʻO ka hopena, hiki i ke kaha kiʻi ponoʻī ke lawe i 3-4 mau hola e hoʻopau ai, me nā keiki e hana ana ma kahi o ʻewalu a ʻeiwa mau hoʻololi - e like me ka helu o nā mōlina o nā helu e huki ʻia. ʻOiai ke huki maoli nei ma ka 22nd o Kekemapa i kēlā me kēia makahiki ma Madrid, Sepania, ke kūʻai ʻia nei nā likiki i kekahi mau mahina ma mua). ʻOi aku ka nui o ka lehulehu e hele ana i ka hanana i ka lole keu a me nā pāpale keu e pili ana i ka lotiri, kahi e hoʻonui pono ai i ka lewa leʻaleʻa. Hoʻolahalaha ʻia ka hanana holoʻokoʻa e Televisión Española a me Radio Nacional de España, a me nā ʻano papahō ʻē aʻe. 20% ʻauhau e noi ʻia e ke Aupuni Sepania no nā lanakila ma mua o € 40,000.00.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: