poniedziałek, 19 listopada 2012

Fuqia Ball është një nga llotaritë më të njohura në botë, ku ju mund të fitojë deri në disa qindra milionë dollarë. Deri më tani, çmim i parë i madh në Ball pushtet ishte aq i lartë sa $ 365,000,000. 2006/02/18 Kjo ishte një vit dhe fituar ndarë në 8 lojtarë. Ajo gjithashtu është Ball Fuqia ka një çmim i parë të madhe. Që nga sot, 2012/11/19 fat fituesi mund të fitojë Topin e energjisë sa më shumë që $ 250 dollarë. Nëse askush nuk fiton barazim së mërkurës, çmim i parë do të jetë gjithnjë e më shumë! Kjo madje mund të çojë në një rekord të ri Powerball!
Llotaria u krijua në SHBA dhe është organizuar nga MUSL, Shoqata Ndërkombëtare e tombol.Shuma e vogël e mundshme të çmim i parë është goditur të gjitha numrat e sa më shumë si $ 20 dollarë. Nëse askush nuk shkon, akumulimi i nxjerrë barazim të rritet në 5.000.000 $.

Si për të luajtur Ball Power:
5 numra të përzgjedhura nga numrat 1-59 Ju duhet gjithashtu të zgjedhur nga një numër (top fuqia) me numrat 1-39

Fuqia Ball llotari
Çdo e mërkurë dhe e shtunë - Ora 22:59 orë US Lindore, 21:59 në Shtetet e Bashkuara të Amerikës qendrore. Vizatime të zhvillohet MUSL në West Des Moines, Iowa.



Një vlerë të provoni, sepse ju mund të fitojnë para të mëdha! Vetëm të regjistroheni dhe të fillojnë të luajnë për miliona! Për të regjistruar, vetëm klikoni në baner postuar ardhshëm të tekstit. Ajo do të jetë vetëm një moment, dhe ndoshta kjo është ajo që ju do të jetë një milioner dhe ju mund të fillojnë të jetojnë ëndrrën tuaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: