piątek, 22 stycznia 2021

5 TUNDA TIG MIGDHA

Çfarë mund të jetë më mirë sesa të futesh pa mundim në pesë nga lotaritë më të mëdha në planet? "Big 5 Paketat" tona ju lejojnë të luani pesë nga lotaritë më të mëdha në botë për një javë, një muaj, tre muaj, gjashtë muaj ose një vit me vetëm një klikim!
Sa më gjatë të luani, aq më e madhe do të jetë zbritja juaj - deri në një zbritje masive prej 22%! Zgjidhni Paketën tuaj të preferuar dhe bëni ëndrrat tuaja të vërteta!

 HYRJE NJ ONE JAV PL LUAN
 1 x EuroJackpot
 2 x EuroMiliona
 3 x SuperEnaMax
 2 x USAMegaMiliona
 2 x USPowerball
 Ulje: 10%

 KATURR HYRJE LUANI JAV
4 x EuroJackpot
8 x Euro miliona
12 x SuperEnaMax
8 x USAMegaMiliona
8 x USPowerball
Ulje: 15%

HYRJET E TRE MUAJVE TAY LOJS
13 x EuroJackpot
26 x EuroMiliona
39 x SuperEnaMax
26 x USAMegaMiliona
26 x USPowerball
Ulje: 17%
 
HYRJET E GJASHT M MUAJVE
26 x EuroJackpot
52 x EuroMiliona
78 x SuperEnaMax
52 x USAMegaMiliona
52 x USPowerball
Ulje: 20%

HYRJET E NJAR VITI LUANI
52 x EuroJackpot
104 x Euro miliona
156 x SuperEnaMax
104 x USAMegaMiliona
104 x USPowerball
Ulje: 22%

Play online here:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: