sobota, 6 czerwca 2020

PLAY ONLINE NOW! CLICK HERE:

Pehea e pāʻani ai Powerball? Uku Powerball® $ 2 no pā pāʻani. E koho i nā helu ʻelima mai 1 a 69 no nā pōpō keʻokeʻo; a laila e koho i kahi helu mai 1 a 26 no ka Powerball ulaula. E koho i kāu mau helu ma kahi pāʻani pāʻani a waiho wale i ka terminal lotiona e koho pōmaikaʻi i kāu mau helu. E ulu ana ka Powerball jackpot a hiki i ke ana ʻana. ʻO nā mea pāʻani e lanakila i ka makana ma ka hoʻohālikelike ʻana i kekahi o 9 Ala e lanakila. Ma hea ka pāʻani Powerball? Hoʻomaʻa ʻia ka Powerball i nā moku'āina 45, Wakinekona DC, Puerto Rico a me nā US Virgin Islands! Hoʻopaʻa ʻia nā kiʻi kiʻi Powerball i kēlā me kēia Pōʻakolu a me ka Poaono o ka hola 10:59 p.m. Et. ʻIke paha ʻoe i kāu mau hōʻeuʻeu o ka lanakila i ka makana i nā kikoʻī ma kēlā me kēia kiʻi Powerball? Loaʻa iā ʻoe kahi 1 i ka 24.9 mau manawa e lanakila ai i kahi makana i ka wā i hōʻike ʻia ai ka $ 40 miliona o ka hoʻolaha ʻia. Loaʻa iā ʻoe kahi 1 i loko o 24,9 lanakila lanakila i kahi makana i ka wā i hoʻolaha ʻia ai ka $ 1 biliona. ʻOiai inā inā e kiʻi hou aku nā tiketi i kūʻai ʻia i kekahi kiʻi kikoʻī, like nō kāu mau hiʻona o ka lanakila ʻana i kahi makana. E noi no ka Power Play® me kāu hoʻoiho Powerball! No kahi $ 1 hou no kēlā me kēia pāʻani, hiki i ka mana o ka Play Play ke hoʻonui i ka waiwai kīkē ʻole me ka jackpot e 2, 3, 4, 5 a i ʻole 10 mau manawa! Koho ʻia ka helu multiplier ma mua o kēlā me kēia kiʻi kiʻi. Hoʻohana wale ʻia ka multiplier 10X ke kahe a nā pahu e hoʻolaha ʻia ana he $ 150 miliona a emi ʻole. ʻO ka makana i ka Poʻina 5 me Power Play he $ 2 miliona mau E pāʻani i nā hoʻonohonoho like o nā helu ma nā kaha kiʻi. Koho i ka helu o nā kaha kiʻi e makemake ai e pāʻani i ka mahele o kā Draw-Advance a Advance Play paha i kāu pahu pāʻani a haʻi paha i ka mea kūʻai aku i ka nui o nā kiʻi āu e makemake ai e pāʻani. ʻO ka helu o nā pahuhopu Multi-draws a Advance paha i loaʻa no ke kūʻai aku ma ke kūloko kūʻai ia. Hiki i nā mea lanakila ke koho iā Jackpot ke koho i kā lākou makana he uku makahiki a he uku paha. Inā koho ʻia ka koho annuity, e hōʻoia ʻia ka mea lanakila no ka loaʻa ʻana o 30 mau puka puka ma mua o 29 mau makahiki. Hoʻonui ka uku makahiki i ka 5% a hiki i ka uku 30 a me ka uku hope. Hoʻohui ʻia nā uku 30 i ka mea o ke kumukūʻai o ka makahiki. Hiki iā ʻoe e hoʻomaka ma ka PĀHANA. HOLEHE KINO:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: