sobota, 30 maja 2020

PLAY ONLINE NOW! CLICK HERE:
Mega Millions filloi më 31 gusht 1996 si Lojë e Madhe. Vizatimi i parë u zhvillua në 6 shtator 1996, me gjashtë shtete: Georgia, Illinois, Maryland, Massachusetts, Michigan dhe Virginia. Mega Millions është një lojë lotarie me shumë shtete, me jackpots MEGA dhe argëtim MEGA. Ju mund të luani Mega Miliona në 45 shtete plus Rrethin e Kolumbisë dhe Ishujt e Virgjër të U. S.; gjithsej 47 juridiksione. Me miliona njerëz që luajnë, çmim i parë mund të kalojnë në nivele edhe më të larta me një ritëm më të shpejtë. Ju zgjidhni gjashtë numra dhe ka nëntë mënyra tërheqëse për të fituar në lojë. Deri në njoftimin e mëtejshëm, çmimi i parë do të ndryshojë në bazë të shitjeve dhe do të shpallet para secilës vizatim. Vizatimet Mega Miliona mbahen të martën dhe të premten në orën 11:00 pasnesër. Ora Lindore, 10:00 p.m. Ora Qendrore, 9:00 p.m. Ora e Maleve, 8:00 pasdite. Koha e Paqësorit. Vizatimet mbahen në WSB-TV në Atlanta, Xhorxhia. Kontrolloni me lotarinë tuaj shtetërore për kohën e ndërprerjes për të blerë bileta. Nëse jeni një fitues i çmimit të çmimeve Mega Millions, do të keni zgjedhjen e një Opsioni Cash ose një Pagesë Vjetore. Opsioni i pensionit: Siguron një pagesë fillestare vjetore të ndjekur nga 29 pagesa vjetore. Paymentdo pagesë është 5 përqind më e madhe se ajo e mëparshme. Opsioni i parave të gatshme: Një pagesë e njëhershme, e cila është e barabartë me të gjitha paratë e gatshme në pishinën e çmimeve të çmimit të Mega Millions. Parametrat e pretendimit të çmimit ndryshojnë nga shteti në shtet. Kontaktoni lotarinë tuaj shtetërore Mega Millions për informacion të detajuar. Mega Millions u bë loja e parë e çmimit të parë që ofroi çmime të nivelit të dytë deri në 5 milion dollarë kur u nis përsëri me një matricë të re më 19 tetor 2013. Në pak më shumë se katër vjet me një 5-të-75 plus 1-e-15 matricë , kishte 571 fitues të ndeshjes 5, përfshirë 65 që ishin me vlerë më shumë se çmimi bazë prej 1 milion dollarë duke përfshirë Megaplier opsional. Njëzet e tetë prej tyre ishin 5 milion dollarë fitues të biletave. Për të akomoduar kërkesën e publikut për çmime më të shpeshta të çmimeve më të mëdha dhe çmime më të mëdha, niveli më i madh Mega Millions prezantoi një matricë të re më 28 tetor 2017, me një çmim biletash 2 $ dhe një çmim çmimi 40 milion dollarë. Jo vetëm që jackpots do të rrokullisen më shpejt dhe më të larta, por ndryshimi në strukturën e çmimeve do të thotë që lojtarët tani kanë një shans shumë më të mirë se kurrë më parë për të fituar çmimin e nivelit të dytë prej 1 milion dollarë (ose deri në 5 milion dollarë me Megaplier opsionale). Me rindizjen e vitit 2017, Mega Millions prezantoi një mundësi inovative të luajtjes Vetëm Jackpot. Në dispozicion në shumë shtete, kjo mundësi e parë në industri u lejon lojtarëve të blejnë dy shanse për të fituar çmimin e parë për vetëm 3,00 dollarë. Këto bileta Vetëm Jackpot nuk kanë të drejtë për nivele të tjera çmimesh. Rezultate të reja Mega Miliona:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: