niedziela, 21 stycznia 2018

در قرعه کشی های خارجی، مانند یورو میلیون ها یا Powerball، شما می توانید با 7 روش مختلف بازی کنید. بازیکن دارای 7 بسته جذاب است:

بسته استاندارد
این گزینه بسیار ساده و بسیار پرطرفدار اجازه می دهد تا بازیکنان بلیت های قرعه کشی را در همه زمان ها خریداری کنند: در یک هفته، یک ماه، سه ماه، شش ماه و یک سال. و این همه یک کلیک ماوس است. به عنوان سرنوشت در مقادیر زیادی خریداری شده، بازیکن به طور خودکار دریافت تخفیف تا 25٪.

بسته Super7
این بسته ارائه می دهد بازیکنان شرکت کننده در 7 انتخابات خود را انتخاب و همان در بسته بندی استاندارد، شرط می تواند آنها را برای مدت زمان خاصی بازی. قیمت ها در این بسته نیز تخفیف یافته اند.

بسته Big5
Big5 یکی از بسته های قرعه کشی حاوی 5 محبوب ترین قرعه کشی است: Euromillions، EuroJackpot، SuperEnaLotto، Mega Millions و Powerball. بازیکن تا کنون در تمام 5 مورد توسط قرعه کشی توسط زمان انتخاب شده است. بسته این بسته تخفیف را با توجه به اندازه آن ارائه می دهد.

سیستم بازی
بازیکنان می توانند شانس برنده شدن خود را با اضافه کردن سه عدد اضافی به گیاهان خود افزایش دهند و سیستم تمام ترکیبات ممکن را با استفاده از اعداد انتخاب شده توسط لوتو تولید کند.

بازی سریع
این گزینه به بازیکنان اجازه می دهد تا قرعه کشی مورد نظر را انتخاب کرده و آن را برای یک مدت زمان محدود با یک کلیک. بازیکن انتخاب بازی یک کارخانه را در هر قرعه کشی قرعه کشی انتخاب شده توسط هفته یا ماه.

IntelliPlay
در غیر این صورت یک بازی هوشمند است که به بازیکنان اجازه می دهد تا پارامترهای بازی را تنظیم کنند تا من برای آنها یک پیروزی مهم را از دست ندهم. سیستم از طرف آنها در قرعه کشی، با توجه به تنظیمات انتخاب شده خود، به عنوان مثال در زمان مورد نظر خود را، و یا زمانی که جکپات به اندازه مشخص توسط آنها خواهد شد. برای اینکه این گزینه را فعال کنید، بازیکن باید پول خود را در حساب خود آنلاین داشته باشد.

تعدیل کننده
برای یک هزینه کوچک، بازیکنان شانس بردن برندهای خود 2، 3 یا 4 بار با انتخاب چندگانه هستند. این به برنده های I و II درجه نمی رسد.

بیشتر طول نکشید! برای صدها میلیون نفر بازی کنید! بر روی بنر کنار آن کلیک کنید و مشترک شوید!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: