czwartek, 26 września 2013

OZ لوتو قرعه کشی ، که می آید از استرالیا است . همچنین به عنوان 7 اوز لوتو شناخته شده است. اوز لوتو Tattersall محدود انجام شده است. قرعه کشی اوز لوتو به عنوان اولین قرعه کشی ملی استرالیا شناخته شده است. عمومی اوز لوتو برنده تمام پولها 2 000 000 دلار استرالیا است.

شروع بازی اوز لوتو 26/02/1994 است. سپس من تا به حال به حذف 6 عدد از 45 عدد است . از 2005/10/18 تا 7 اوز لوتو نیز حذف تعداد دیگری . در حال حاضر ، برنده جایزه برتر در اوز 7 شماره های لوتو باید از 45 عدد حذف شده است. نام لوتو اوز به اوز لوتو سوپر 7 در Tatts منطقه و اوز لوتو 7 در کوئینزلند ، تغییر شد.

رسم اعداد خوش شانس در اوز لوتو هر شب سه شنبه برگزار می شود. در طول دستگاه قرعه کشی تساوی نه عدد است . هفت عدد اول بهشماره های برنده کشیده شده است. دو شماره بعدی کشیده شده تعدادی از مواد افزودنی که مربوط به برنده سطح پایین تر هستند . مهم است! برای برنده برنده تمام پولها شما لازم نیست که به آمار تمام اعداد نه هفت عدد پایه ضربه .

چگونه به بازی اوز لوتو ؟
در ابتدا شما نیاز به راه اندازی حساب های خود را در وب سایت، به فروش می رساند که کوپن اوز لوتو . با کلیک کردن بر روی هر بنر در وب سایت ما ، شما می توانید این کار را به سرعت و به آسانی انجام دهید . هنگامی که شما به حساب کاربری خود وارد شوید ، شما باید به قرعه کشی را انتخاب کنید که در آن شما می خواهید به بازی . در علاوه بر این به اوز لوتو همچنین می توانید قرعه کشی های دیگر باشد ، برای مثال ، سوپر لوتو و ENA میلیون یورو . سپس اعداد خوش شانس پیش بینی کند. در شناسنامه (Profile) خود، شما قادر خواهید بود به انتخاب تاریخ تساوی شماره های انتخاب شده شما . شما قادر خواهید بود به این نکته اشاره چقدر می خواهید برای خرید گیاهان نقشه . به محض این که انجام شده است شما باید به فشار دکمه " اضافه کردن استقرار " . در حال حاضر من فقط به پرداخت . پس از پرداخت به شماپست الکترونیکی، خواهد شد که توسط شرط پرداخت خود را دریافت خواهید کرد. همانطور که می بینید ، آن است که بسیار ساده است. تاخیر نکنید ، بازی در حال حاضر! برای اطلاعات بیشتر بر روی بنر کلیک کنید.

$ 106،549،984.76 بزرگترین پیروزی در تاریخ اوز لوتو است. این مقدار بسیار زیادی برنده توسط دو نفر، یکی از کوئینزلند ودیگر از جنوب استرالیا .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: