sobota, 28 września 2013

Apakah elGordo de Navidad?
elGordo de Navidad adalah loteri bermusim baru sama dengan popular El Gordo de Verano dan El Nino. Kolam hadiah terpulang kepada 2520000000 Euro! elGordo de Navidad berasal dari Sepanyol, di mana 98% orang mengambil ia sebagai saham. Dalam elGordo de Navidad juga boleh bermain dalam talian tanpa meninggalkan rumah anda, hanya klik pada banner.

Apakah elGordo de Navidad?
Dalam elGordo de Navidad biasanya tidak memilih nombor. Berikut membeli banyak, yang terlibat dalam beberapa hadiah sampah. Los elGordo de Navidad terdiri daripada kod nombor dalam julat 00000-99999. Jualan adalah nasib sebanyak 100 000.

Apakah hadiah elGordo de Navidad?
Hadiah utama adalah 4 juta Euro. Peluang untuk memenangi hadiah utama adalah 1:000 000, jadi ia adalah sangat besar. Ini bermakna bahawa 10 tiket memenangi 2 juta. Di samping itu, 378,000 tiket memenangi hadiah wang tunai yang besar. Kemungkinan untuk menang adalah sangat tinggi!


Apakah peluang untuk memenangi elGordo de Navidad?
Peluang untuk memenangi El Gordo de Navidad adalah 1 hingga 6.5. Peluang yang begitu besar! Kemungkinan menang adalah sebanyak 27 juta.

Bilakah seri elGordo de Navidad pada tahun 2013?
ElGordo de Navidad seri akan diadakan pada 22 Disember 2013 - sebelum Krismas.

Bagaimana untuk membeli banyak pada elGordo de Navidad?
Ia adalah sangat mudah! Ahli perniagaan di elGordo de Verano boleh dibeli melalui Internet. Hanya klik pada mana-mana banner di laman web kami.

Apa yang menarik elGordo de Navidad?
ElGordo de Navidad seri berlaku dalam dewan Loteri Nacional di Madrid. San Ildefonso pelajar sekolah menarik bilangan mereka dan menyanyi mereka di khalayak ramai.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: