czwartek, 29 sierpnia 2013

בריטניה מפעל הפיס, הידוע גם בלוטו בבריטניה הוא הגרלה מגיעה מבריטניה. היא נהנה מפופולריות רבה בארץ, כמו גם בעולם. בריטניה מפעל הפיס הוקם בשנת 1994 על ידי קבוצת קמלוט. פיקוח מבוצע הגרלת מפעל פיס בבריטניה הוועדה. משחק הלוטו בבריטניה הוא לשחקנים מעל גיל 16.

אם אתה מנצח בהגרלה בבריטניה, אתה לא צריך לשלם מסים! זכיות משולמות בסכום חד פעמי. בהגרלה בבריטניה יש לי זמן עד 180 יום (שישה חודשים) כדי לקבל את הפרס שלהם! אם זה עדיין לא יקבל פרס, הכסף מועבר לארגון כלשהו.

בריטניה מפעל הפיס שואב מתקיימים בימי רביעי ושבת.

בריטניה חוקי ההגרלה של המשחק דומים לאלה של משחקים אחרים, כמו מיליון אירו. כאן יש למחוק 6 מספרים מתוך המספרים 1-49 בנוסף, נמשך גם מספר אחר. אבל זה לא נלקח בחשבון בעת ​​זכייה. אם אתה מכה 5 במקום 6 מספרים, ולאחר מכן מספר נוסף מאפשר להגדיל את הזכייה שלך. אתה יכול למצוא אותו על ידי לחיצה על הבאנר לעיל. כמו בהרבה הגרלות אחרות, כמו גם בהגרלה בבריטניה יכול לקנות צמח עם מספרים שנבחרו באקראי על ידי מחשב. הוא קורא לזה "לטבול מזל".

בזכיות בלוטו בבריטניה הן עצומה. אם אף אחד לא מתגעגע תיקו שישה מספרים, את כל הקופה היא גדל על ידי שלוש שואב.

בריטניה הגרלת הלוטו (בבריטניה מפעל הפיס) מפורסם בעובדה שניתן לרכוש את הצמחים על גבי האינטרנט. תודה לאתר שלנו גם אפשרית. פשוט ללכת לwww.playuklottery.com ולרשום את החשבון שלך. מאוחר יותר אתה עדיין לחזות את המספר או להשתמש "לטבול מזל". תשלומים עבור קופונים הם פשוטים מאוד. פרטים נוספים תוכל למצוא על ידי לחיצה על הבאנר באתר שלנו. כמובן, בנוסף ללוטו בבריטניה, אתה יכול גם לשחק במשחקים אחרים, כי הם הזכיות ענקית. המשחק הזה הוא כמובן מיליוני יורו, סופר Ena לוטו, לוטו עוז, כדור כוח או מיליון מגה. אתה לא צריך להיות מדינה שמארחת obywatelm התיקו של המשחק. עכשיו אתה יכול לקנות את ההימורים מקוונים בהגרלות האלה במהירות ובלי לצאת מבית. אל תתמהמה, לחץ על כל הבאנר באתר ולהירשם....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WIN 400 MILLIONS DOLLARS IN MEGA MILLIONS! THE DRAW IS TOMMOROW! Play online here: